MVBS, Διαχείριση πολυκατοικιών και κτιρίων, Έκδοση κοινοχρήστων,

Διαχείριση κτιρίων

Η εταιρεία Max Value Building Support, δημιουργήθηκε από μία ομάδα έμπειρων επαγγελματιών του χώρου με σύγχρονη αντίληψη για τη διαχείριση και στόχο να παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες σύμφωνα με τις ανάγκες κάθε κτιρίου.

Προσφέρουμε στους πελάτες μας διαχείριση με:

  • Διαφάνεια
  • Φροντίδα
  • Εμπιστοσύνη

 

Συγκεκριμένα ο έμπιστος συνεργάτης διαχειριστής:

  • Εκτελεί με υπευθυνότητα όλες τις υποχρεώσεις του διαχειριστή πολυκατοικίας-συγκροτήματος κατοικιών. Επιβλέπει σε τακτά χρονικά διαστήματα τα κτίρια και ελέγχει τις απαιτούμενες εργασίες.
  • Εκδίδει τα κοινόχρηστα μηνιαίως, με σαφή ανάλυση δαπανών και ποσοστών συμμετοχής κάθε διαμερίσματος. Τα κοινόχρηστα παραδίδονται είτε σε έντυπη είτε σε ηλεκτρονική μορφή και η εξόφλησή τους μπορεί να γίνει και στους εισπράκτορες, σε προκαθορισμένες ώρες και ημέρες οι οποίες ανακοινώνονται έγκαιρα, αλλά και μέσω τραπεζικής κατάθεσης σε τραπεζικούς λογαριασμούς που γνωστοποιούνται στους ενοίκους του κτιρίου.
  • Εξοφλεί τις υποχρεώσεις της πολυκατοικίας προς τρίτους (Δ.Ε.Η., ΕΥΔΑΠ, συντήρηση ανελκυστήρα, συνεργείο καθαρισμού κ.λ.π.).
  • Τηρεί σε ηλεκτρονική μορφή τα ταμειακά βιβλία της διαχείρισης, τα οποία βρίσκονται ανά πάσα στιγμή στη διάθεση κάθε ιδιοκτήτη, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής που διαθέτουμε και στην οποία σας παρέχουμε πρόσβαση με την έναρξη της συνεργασίας μας.
  • Φροντίζει να υλοποιεί τις ετήσιες τακτικές εργασίες του κτιρίου, αλλά και μεριμνά για τη στοιχειώδη αισθητική των κοινοχρήστων χώρων.
  • Εφαρμόζει πιστά τον κανονισμό λειτουργίας του κτιρίου και εκτελεί ως εντολοδόχος τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων.
  • Με την τήρηση της ορθής διαδικασίας διαχείρισης, εξασφαλίζει την ομαλότητα στις σχέσεις των ενοίκων-ιδιοκτητών.
  • Με πολυετή εμπειρία αλλά και συνεργασία με εξειδικευμένους νομικούς, παρέχει νομική υποστήριξη, δίνοντας λύσεις για θέματα που αφορούν σε οφειλές κοινοχρήστων, ερμηνεία άρθρων του κανονισμού της πολυκατοικίας, παραβάσεις διατάξεων του κανονισμού κ.α.

 

Επίσης όσο αφορά στην ανάληψη διαχείρισης μεγάρων και εμπορικών κέντρων, διεκπεραιώνουμε και όλες τις λογιστικές υποχρεώσεις του κτιρίου όπως

  • Μισθοδοσία θυρωρών, νυχτοφυλάκων κ.τ.λ.
  • Αποστολή/πληρωμή ΙΚΑ-ΦΜΥ, ετήσιων καταστάσεων προσωπικού, βεβαιώσεων αποδοχών, αδειών κ.τ.λ.
  • Αποστολή ετήσιας ΜΥΦ.

 

Η δραστηριότητά μας δεν περιορίζεται στο Νομό Αττικής, δίνουμε επίσης τη δυνατότητα απομακρυσμένης ηλεκτρονικής διαχείρισης κτιρίων άλλων περιοχών η οποία περιλαμβάνει:

  • Μηνιαία Έκδοση κοινοχρήστων με ηλεκτρονική αποστολή ειδοποιήσεων μέσω email στους ενοίκους/ιδιοκτήτες του κτιρίου
  • Πληρωμή λογαριασμών και προμηθευτών που εξυπηρετούν το κτίριο μέσω τραπέζης.
  • Είσπραξη κοινοχρήστων μέσω τραπέζης.
  • Λογιστική παρακολούθηση εσόδων/εξόδων του κτιρίου.
  • Ανεύρεση τεχνικών από την τοπική αγορά στην περίπτωση που απαιτηθεί αποκατάσταση κάποιου προβλήματος.
  • Πλήρη γραμματειακή υποστήριξη, επεξηγήσεις, διευκρινήσεις.
  • Νομική Υποστήριξη